fredag den 17. august 2012

Første skoleuge er overstået, og hold da op en uge!
Går i klasse med de sødeste mennesker, og har nogle rigtig søde lærere!
Okay, lige bortset fra min matematik lærer, han er lidt speciel. Ingen navnerunde, men der blev oprettet en kagedag skræmmende hurtigt!

Desuden har jeg vundet billetter til The Voice 12' i inner circle, og det var et rent tilfælde jeg skrev. Hver morgen hører jeg Voice, og de snakkede hele tiden om man kunne vinde de billetter. Så skrev jeg, og vupti! Så var Jakob og Benedicte da i røret :P

Desuden har jeg måske fået et vikar job, en virkelig fantastisk uge for mig!! :)

I får lige et billede, af min brors hund.
Den er virkelig grim, men på den søde måde :D


 

3 kommentarer:

  1. Hvor er det en sød hund(:
    Og fedt at du har vundet billetter.

    Du er velkommen til at kigge forbi min blog og min give away, hvor man kan vinde et gavekort på 200kr(:
    Du er også velkommen til at kigge forbi min anden give away, som du finder i venstre side af min blog(:

    http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2012/08/give-away-nr-11.html

    SvarSlet
  2. Heeej :-)
    Haha sikke dog et skønt billede!
    -hvis du har lyst må du gerne kigge forbi.

    God medvind herfra :-)

    / Signe & Alma

    SvarSlet
  3. Hej jeg afholder en lille Giveaway
    Håber du har lyst til at deltage.

    -http://janelindenberg.blogspot.dk/2013/07/giveaway-no-1.html

    SvarSlet